Friday, April 2, 2010

Cuti yg Meny3r0nokkan

Salam sumer.. hi..

Even dah 2 minggu cuti berlalu, x terlambat kan untuk saya citer.. huhu.. nie pon baru je ada mood nak tulis.. klu tidak, jgn harap... OK.. cuti hari tu spupu kawin then sblom balik cni abah ada bwk kte org pegi PCB..

Waktu ari Ahad tu, pegi umah pengantin perempuan.. ya Allah bukannya ape. tp, berpeluh-peluh.. dgn rmi orangnye.. terutama bile nk masuk umah nk tgk pelamin.. tp, tgh bersesak-sesak pon sempat lg saya ngan abah ambik gmbr... hehe.. Esoknye plak rumah spupu saya sendiri.. seharian kiteorang duduk kat umah tu.. best ari tu.. keje saya cuma tgkp gmbr ngan makan je.. hahaha.. jahat kan?? ala, skali-skala.. yela, dah abah da bg camera suro pegang..tp, x jgk.. ada la tolong sket2.. tolong mama jahit.. siapkan bende yg nk bg kat tetamu tu.. mcm2 lg lah..

Eh, tp kan.. bile pker2 best jgk klu wat majlis camni.. slalunye semua sedara-mara dtg.. ari tu. saya dapat jumpa tok sedare saya yg tinggal kat siam.. pertama kali ni jumpa orang dok siam.. dgr dye ckp igtkan org indon.. rupe2nye org siam....

Pastu, kiteorang pegi pantai!!! da lama sgt x pegi pantai.. best la pegi pantai.. berangin, bley tgk sunset, maen air.. tp, yg klakarnye adik saya yg kecik skali tu takot.. hehe.. bile sya letak kaki dye kat air.. mulala menjerit-jerit.. dekat c2 saya x maen air sgt.. tp, maen pasir..haha.. cam budak kecik je..

ok lah smpi cni dlu eh.. nak makan plak nie.. Assalamualaikum

1 comment:

  1. O.. fatin suka ambk gmbr ye? Pantang dpt kamera.. 😘

    ReplyDelete