Friday, January 22, 2010

Ala...

Assalamualaikum.. sebenarnya tak tahu pon nak tulis ape... Tapi, sekarang saya dah rasa lega setelah berminggu-minggu selsema.. huhu.. Lama sangat selsema.. ntah la kenapa...

Esok sekolah... tp, nasib baik gotong-royong je.. tu pun sebab nak ganti untuk cuti raya cina.. diorang cuti time kite raya.. kite pon cuti gak kalau diorang raya.. btol x?? kata 1 MALAYSIA!!! tp, masa pertama ngan kedua belajar.. Alhamdulillah dapat tugas bersihkan dalam kelas..senang sket keje.. Tu lah untungnya jadi AJK kelas.. haha...Tp, nasib sungguh malang.. mentang-mentanglah kelas kitorang sebelah bilik BBM.. kitorang yang kene kemas.. Tp, tak pelah, bukannya banyak pon kena kemas.. anyway, ada baik nya jugak...

But, banyak keje sekolah la.. huhuhuhu.. folio lah nota lah latihan lah.. Insya-Allah boleh siap.. Tapi, macam mana??? Nak guna komputer... nak buat keje sekolah... AHH!!! Sempat tak???

OK sampai sini dulu.. Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment