Friday, February 12, 2010

Cuti? Holiday?

Cuti?? Emm.. rasanye cuti mcm x cuti je.. homework byk.. asshhh!! camne nk release tension camnie?? (tgh tension ke skrg??) pape je lah.. tp, nasib baik skolah ambik cuti seminggu.. boleh la rehat lama sket.. tu pun kna ganti.. hish!!

Cuti ni ntah la nk pegi mne.. teringin nak pegi genting highland, tp abah ngan mama kata org cina rmi.. diorang raya bukannye dok umah.. hish, org bru jr rncg nk g c2..

Hari ni penat sgt.. kna bertugas kat koop 1 jam.. maklumlah sye ngan madihah x jga kaunter kat dewan, so kteorang yg kna jga. upper form plak tuh.. pglmn pertama!! sgt mengerikan bla layan upper form, takut t'slh bg duit.. takot akak2 mrh.. huhu.. td, pon tersilap bg duit. buat malu jer..

Lps tu, pegi mesyuarat koop plak.. quite boring.. LUCKILY, masuk kelas tny Shafiqah.. dye kate cekgu x masuk.. Alhamdulillah, x de la bertambah keje skolah yg dah bertimbun..

Tension nye time nk balek.. ari ni cam biasa balik ngan cikgu, tp, sye ngan Shafiqah pegi antar surat untuk PM dlu kat pejabat.. dah la kna tulis nama guru penyelaras.. sbb ada yg blom tulis lg..sgt lah kelam-kabut time tu, tiba2 cekgu dah horn.. Aaarghh!! 'Shafiqah cepat2' kata saye.. hehehehe sorry shafiqah..sbb takot cekgu tinggal.. pas2, apa lg kita org turun tangga bkn maen laju.. naseb baek x terjatuh ke ape ke.. huh!!

Hari ni merupakan hari yang sangat malang bagiku..

3 comments:

  1. kesian fatin kena hantar srt tuk pm tu.takpe2 kalau menang berbaloi.he3

    ReplyDelete
  2. oit2..
    ape kaba kezen comel ku nie sorang??
    jenguk2 la blog k.syda ek..
    windu kamuuuu ;p

    ReplyDelete
  3. atiqah: amin!!!
    k. syida: insyaAllah...

    ReplyDelete