Friday, July 17, 2009

AKHIRNYA!!!!!

Assalamualaikum sumer....

Saya nak citer sket. Sbnrnya saya happy sesgt... sbb ini adalah slh satunya blog sye yg berjaya dibuat... Actually sye dh byk kali buat blog.. tp x menjadi-jadi.. Tp akhirnya berjaya jga.. Saya berasa sgt happy..............

Klu diikutkan, saya dr skolah rendah lg nk buat blog. And then, prnh skali tu mak ajar.. Tp bila buat.. heh! hampeh.. tol.. langsung x jadik... smpi la skrg.. brulah jadi...

Kat sini sya nak kongsi ape sbb saya nk buat blog....hehe....

Untuk pengetahuan awak sumer... saya nk buat blog sbb:

-tgk kwn buat cam best
-boleh luahkan ape2 je (yg boleh diluahkan)
-teringin sesangat
-boleh luangkan masa...
-biar x tension
-n byk lg.....

ok, smpi sini dulu
bye2, Assalamualaikum...

4 comments:

  1. btol3...hu3..btw,tulis la byk2 nanti kita komen (kaki komen ni)

    ReplyDelete
  2. Tahniah fatin sbb berjaya buat blog.. cte la apa2 je.. seronok baca.. pandai fatin bercte.. 😘

    ReplyDelete